Subota 15 Pro 2018
1. krug

  Budi iskren/a, pritom ne zaboravi na mudrost šutnje.

2. krug

Misli pozitivno. U tebi je snaga.

3. krug

Budi jedinstven/a, ono što te čini posebnim tvoja je prednost.

4. krug

Vjeruj u sebe, jedino tako će i drugi vjerovati.

5. krug

Znanje je moć, ulaži u njega.

 

 

P O N U D A seminar

UREDSKO PONAŠANJE I PROPISI 

Hotel Palace, Opatija, 24.- 27. siječnja 2019.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)
(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001)

Teme:

  • BUDITE POBJEDNIK A NE ŽRTVA NA RADNOM MJESTU (odrediti važnost događaja, rizik – opasnost, jasno izražavanje stavova, odnos s ljudima, planiranje aktivnosti)
  • PONAŠAJTE SE ASERTIVNO, BIT ĆE VAM UGODNIJE U UREDU (ocjenjivanje što radimo i što mislimo, očekivanja, kriteriji, prepoznavanje bitnog, izazovi, suradnja, promjene)
  • RAD U UREDU I STRES (rizici, prepoznavanje, simptomi, reakcije, taktike prilagođavanja, moguća rješenja)
  • DEKODIRANJE UREDSKOG PONAŠANJA (pozicija, gdje sjediš, uslužnost, podupiranje vođe, funkcionalnost tima, razina povjerenja, menadžerski stilovi, komunikacija, sastanci, internet)
  • PROPISI U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima) 

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna. 

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023         IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.)

SMJEŠTAJ: rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: Hotel Palace, Ulica maršala Tita 144, telefon 051 710 444; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ili prodaja: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 051 710 304; 091 151 6738  (obavezno napomenuti: NAVO-seminar za tajnice). Cijene smještaja s PDV, račun plativ po predračunu: polupansion u dvokrevetnoj sobi iznosi 278,00 kn po osobi dnevno; polupansion u jednokrevetnoj sobi iznosi 390,00 kn po osobi dnevno. Odbitak za noćenje s doručkom iznosi 5,00 EUR. Soba s pogledom na more dodatna nadoplata 10 EUR. (Cijene u kunama po srednjem tečaju HNB na dan plaćanja).Boravišna pristojba 10,00 kuna po osobi i danu. Prijava: 4,00 kn po osobi jednokratno. Osiguranje 2,00 kn po osobi dnevno. Nakon zadnjeg roka rezervacije hotel se obvezuje potvrditi rezervaciju sukladno raspoloživim sobama. Uvjeti otkazivanja: 59-30 dana prije dolaska zaračunava se 50% ukupnih troškova; 29-5 dana – 70% ukupnih troškova; 4-0 dana – 100% ukupnih troškova. Dolazak u sobu od 14.00 sati, odlazak do 11.00 sati. Hotelski gosti imaju mogućnost neograničenog korištenja hotelskog bazena, fitnessa, saune i wi-fi. Parking 75 kn/dan.

 

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA PRIJAVLJIVANJE: 4. siječnja 2019.

 PRIJAVNICA


P O N U D A seminar

UREDSKO PONAŠANJE I PROPISI 

Hotel Palace, Opatija, 21.- 24. veljače 2019.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)
(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001)

Teme:

  • BUDITE POBJEDNIK A NE ŽRTVA NA RADNOM MJESTU (odrediti važnost događaja, rizik – opasnost, jasno izražavanje stavova, odnos s ljudima, planiranje aktivnosti)
  • PONAŠAJTE SE ASERTIVNO, BIT ĆE VAM UGODNIJE U UREDU (ocjenjivanje što radimo i što mislimo, očekivanja, kriteriji, prepoznavanje bitnog, izazovi, suradnja, promjene)
  • RAD U UREDU I STRES (rizici, prepoznavanje, simptomi, reakcije, taktike prilagođavanja, moguća rješenja)
  • DEKODIRANJE UREDSKOG PONAŠANJA (pozicija, gdje sjediš, uslužnost, podupiranje vođe, funkcionalnost tima, razina povjerenja, menadžerski stilovi, komunikacija, sastanci, internet)
  • PROPISI U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima)

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna. 

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023         IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.)

SMJEŠTAJ: rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: Hotel Palace, Ulica maršala Tita 144, telefon 051 710 444; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ili prodaja: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 051 710 304; 091 151 6738  (obavezno napomenuti: NAVO-seminar za tajnice). Cijene smještaja s PDV, račun plativ po predračunu: polupansion u dvokrevetnoj sobi iznosi 278,00 kn po osobi dnevno; polupansion u jednokrevetnoj sobi iznosi 390,00 kn po osobi dnevno. Odbitak za noćenje s doručkom iznosi 5,00 EUR. Soba s pogledom na more dodatna nadoplata 10 EUR. (Cijene u kunama po srednjem tečaju HNB na dan plaćanja).Boravišna pristojba 10,00 kuna po osobi i danu. Prijava: 4,00 kn po osobi jednokratno. Osiguranje 2,00 kn po osobi dnevno. Nakon zadnjeg roka rezervacije hotel se obvezuje potvrditi rezervaciju sukladno raspoloživim sobama. Uvjeti otkazivanja: 59-30 dana prije dolaska zaračunava se 50% ukupnih troškova; 29-5 dana – 70% ukupnih troškova; 4-0 dana – 100% ukupnih troškova. Dolazak u sobu od 14.00 sati, odlazak do 11.00 sati. Hotelski gosti imaju mogućnost neograničenog korištenja hotelskog bazena, fitnessa, saune i wi-fi. Parking 75 kn/dan.

 

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA PRIJAVLJIVANJE: 1. veljače 2019.

PRIJAVNICA


 

P O N U D A seminar

UREDSKO PONAŠANJE I PROPISI 

Hotel Kristal, Opatija, 28.- 31. ožujka 2019.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)
(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001)

Teme:

  • BUDITE POBJEDNIK A NE ŽRTVA NA RADNOM MJESTU (odrediti važnost događaja, rizik – opasnost, jasno izražavanje stavova, odnos s ljudima, planiranje aktivnosti)
  • PONAŠAJTE SE ASERTIVNO, BIT ĆE VAM UGODNIJE U UREDU (ocjenjivanje što radimo i što mislimo, očekivanja, kriteriji, prepoznavanje bitnog, izazovi, suradnja, promjene)
  • RAD U UREDU I STRES (rizici, prepoznavanje, simptomi, reakcije, taktike prilagođavanja, moguća rješenja)
  • DEKODIRANJE UREDSKOG PONAŠANJA (pozicija, gdje sjediš, uslužnost, podupiranje vođe, funkcionalnost tima, razina povjerenja, menadžerski stilovi, komunikacija, sastanci, internet)
  • PROPISI U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima) 

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna. 

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023         IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.)

SMJEŠTAJ: rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: Hotel Kristal, Ulica maršala Tita 139, telefon 051 710 444; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ili prodaja: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 051 710 304; 091 151 6738  (obavezno napomenuti: NAVO-seminar za tajnice). Cijene smještaja s PDV, račun plativ po predračunu: polupansion u dvokrevetnoj sobi iznosi 240,00 kn po osobi dnevno; polupansion u jednokrevetnoj sobi iznosi 353,00 kn po osobi dnevno. Odbitak za noćenje s doručkom iznosi 5,00 EUR. Soba s pogledom na more dodatna nadoplata 10 EUR. (Cijene u kunama po srednjem tečaju HNB na dan plaćanja).Boravišna pristojba 10,00 kuna po osobi i danu. Prijava: 4,00 kn po osobi jednokratno. Osiguranje 2,00 kn po osobi dnevno. Nakon zadnjeg roka rezervacije hotel se obvezuje potvrditi rezervaciju sukladno raspoloživim sobama. Uvjeti otkazivanja: 59-30 dana prije dolaska zaračunava se 50% ukupnih troškova; 29-5 dana – 70% ukupnih troškova; 4-0 dana – 100% ukupnih troškova. Dolazak u sobu od 14.00 sati, odlazak do 11.00 sati. Hotelski gosti imaju mogućnost neograničenog korištenja hotelskog bazena, fitnessa, saune i wi-fi. Parking 75 kn/dan.

 

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA PRIJAVLJIVANJE: 1. ožujka 2019.

PRIJAVNICA

 


P O N U D A seminar 

UREDSKO PONAŠANJE I PROPISI 

Hotel Well, Tuheljske toplice, 11.- 14. travnja 2019.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)
vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001)

Teme:

  • BUDITE POBJEDNIK A NE ŽRTVA NA RADNOM MJESTU (odrediti važnost događaja, rizik – opasnost, jasno izražavanje stavova, odnos s ljudima, planiranje aktivnosti)
  • PONAŠAJTE SE ASERTIVNO, BIT ĆE VAM UGODNIJE U UREDU (ocjenjivanje što radimo i što mislimo, očekivanja, kriteriji, prepoznavanje bitnog, izazovi, suradnja, promjene)
  • RAD U UREDU I STRES (rizici, prepoznavanje, simptomi, reakcije, taktike prilagođavanja, moguća rješenja)
  • DEKODIRANJE UREDSKOG PONAŠANJA (pozicija, gdje sjediš, uslužnost, podupiranje vođe, funkcionalnost tima, razina povjerenja, menadžerski stilovi, komunikacija, sastanci, internet)
  • PROPISI U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima)

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna. 

uplata: NAVO d.o.o.         OIB 97708629023            IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.)

SMJEŠTAJ: rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: Hotel Well, Terme Tuhelj d.o.o., Tuheljske Toplice, Lj. Gaja 4, telefon 049 203 758, 049 203 758 faks 049 556 216   e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (obavezno napomenuti: NAVO-seminar za tajnice). Plaćanje smještaja putem predračuna. Cijena u objektu 4* (Premium soba): dvokrevetna soba – noćenje/doručak 489,10 po osobi dnevno; premium soba - polupansion 549,40 po osobi dnevno. Cijena u obnovljenom dijelu hotela (Classic soba): dvokrevetna soba – noćenje/doručak 385,54 po osobi dnevno; premium soba - polupansion 452,14 po osobi dnevno. Nadoplata za SINGLE USE sobe: Premium 185 kuna po osobi; Classic 112,00 kuna po osobi.  Nadoplata za obrok ručak/večera buffet: 90 kuna po osobi.Sve sobe imaju tuš ili kadu, SAT tv, telefon, sušilo za kosu, mini bar, klimu, wi-fi. U cijenu sobe uključeno: bogat samoposlužni stol; gratis hotelski parking, neograničeno kupanje u svim bazenima, neograničeno korištenje fitnes dvorane, aqua aerobic i program animacije u hotelu. Dolazak u sobu nakon 14.00 sati, odjava iz sobe do 11.00 sati. Nakon zadnjeg roka rezervacije hotel se obvezuje potvrditi rezervaciju sukladno raspoloživim sobama. U slučaju otkazivanja rezervacija hotel zadržava pravo terećenja troškova otkaza rezervacije kao da su gosti i koristili rezervirane usluge: u roku 24 sata 100%; 1-7 dana 30%; 8-14 dana 20%; 15-30 dana 15% ugovorenih usluga. Subotom noćno kupanje do 02:00 sata, novost hamam i wellness suite za dvoje te  vanjska panoramska sauna.

 

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA PRIJAVLJIVANJE: 1. ožujka 2019.

PRIJAVNICA


 

P O N U D A seminar

UREDSKO PONAŠANJE I PROPISI 

Hotel Eden, Rovinj, 06.- 09. svibnja 2019.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)
(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001)

Teme:

  • BUDITE POBJEDNIK A NE ŽRTVA NA RADNOM MJESTU (odrediti važnost događaja, rizik – opasnost, jasno izražavanje stavova, odnos s ljudima, planiranje aktivnosti)
  • PONAŠAJTE SE ASERTIVNO, BIT ĆE VAM UGODNIJE U UREDU (ocjenjivanje što radimo i što mislimo, očekivanja, kriteriji, prepoznavanje bitnog, izazovi, suradnja, promjene)
  • RAD UREDU I STRES (rizici, prepoznavanje, simptomi, reakcije, taktike prilagođavanja, moguća rješenja)
  • DEKODIRANJE UREDSKOG PONAŠANJA (pozicija, gdje sjediš, uslužnost, podupiranje vođe, funkcionalnost tima, razina povjerenja, menadžerski stilovi, komunikacija, sastanci, internet)
  • PROPISI U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima)

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna.

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023         IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.)

SMJEŠTAJ: rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: Hotel  Eden, Rovinj telefon 052 800 380; faks 052 800 244; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   Obavezno poslati ispunjenu prijavnicu u hotel. Cijene smještaja po sobi i danu - noćenje/doručak : superior soba - single use 89 EUR; superior soba - double use 99,00 EUR; polupansion (doručak, večera) superior soba - single use 109 EUR; superior soba - double use 139,00 EUR. Cijena uključuje: smještaj na bazi noćenja s doručkom, korištenje fitness centra, unutarnjeg bazena hotela i saune, internet, parking, PDV, boravišnu pristojbu. Nakon zadnjeg roka rezervacije hotel se obvezuje potvrditi rezervaciju sukladno raspoloživim sobama. Uvjeti otkazivanja rezervacija su slijedeći: do 2 dana prije dolaska bez troškova otkaza; od 2-0 dana prije dolaska hotel naplaćuje 1 noćenje; u slučaju nedolaska ili ranijeg odlaska naplaćuje se cijeli termin boravka. Rezervacije su važeće uz garanciju kreditnom karticom ili uplatom ukupnog iznosa unaprijed. Prijava u hotel moguća je od 13:00 sati, a odjava je do 11:00 sati. 

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA PRIJAVLJIVANJE: 21. travnja 2019.

PRIJAVNICA


 

P O N U D A seminar

UREDSKO PONAŠANJE I PROPISI 

Hotel Pineta, Vrsar, 23.- 26. svibnja 2019.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)
(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001)

Teme:

  • BUDITE POBJEDNIK A NE ŽRTVA NA RADNOM MJESTU (odrediti važnost događaja, rizik – opasnost, jasno izražavanje stavova, odnos s ljudima, planiranje aktivnosti)
  • PONAŠAJTE SE ASERTIVNO, BIT ĆE VAM UGODNIJE U UREDU (ocjenjivanje što radimo i što mislimo, očekivanja, kriteriji, prepoznavanje bitnog, izazovi, suradnja, promjene)
  • RAD  UREDU I STRES (rizici, prepoznavanje, simptomi, reakcije, taktike prilagođavanja, moguća rješenja)
  • DEKODIRANJE UREDSKOG PONAŠANJA (pozicija, gdje sjediš, uslužnost, podupiranje vođe, funkcionalnost tima, razina povjerenja, menadžerski stilovi, komunikacija, sastanci, internet)
  • PROPISI U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima) 

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna. 

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023         IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.)

SMJEŠTAJ: rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: Hotel  Pineta, Vrsar – Maistra d.d. telefon 052 800 380; faks 052 800 244; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   Obavezno poslati ispunjenu prijavnicu Maistre. Cijene smještaja po sobi i danu - noćenje doručak: premium soba - single use 63 EUR; premium soba - double use 73,00 EUR; polupansion (doručak večera) premium soba - single use 78 EUR; premium soba - double use 103,00 EUR. Cijena uključuje: smještaj na bazi noćenja s doručkom, korištenje unutarnjeg bazena hotela, internet, parking, PDV, boravišnu pristojbu. Nakon zadnjeg roka rezervacije hotel se obvezuje potvrditi rezervaciju sukladno raspoloživim sobama. Uvjeti otkazivanja rezervacija su slijedeći: do 2 dana prije dolaska bez troškova otkaza; od 2-0 dana prije dolaska hotel naplaćuje 1 noćenje; u slućaju nedolaska ili ranijeg odlaska naplaćuje se cijeli termin boravka. Rezervacije su važeće uz garanciju kreditnom karticom ili uplatom ukupnog iznosa unaprijed. Prijava u hotel moguća je od 13:00 sati, a odjava je do 11:00 sati.

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA PRIJAVLJIVANJE: 08. svibnja 2019.

PRIJAVNICA


 

P O N U D A seminar 

UREDSKO PONAŠANJE I PROPISI 

Hotel Port 9 (bivši Bon Repos), Korčula, 06.- 09. lipnja 2019.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)
(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001)

Teme:

  • BUDITE POBJEDNIK A NE ŽRTVA NA RADNOM MJESTU (odrediti važnost događaja, rizik – opasnost, jasno izražavanje stavova, odnos s ljudima, planiranje aktivnosti)
  • PONAŠAJTE SE ASERTIVNO, BIT ĆE VAM UGODNIJE U UREDU (ocjenjivanje što radimo i što mislimo, očekivanja, kriteriji, prepoznavanje bitnog, izazovi, suradnja, promjene)
  • RAD  UREDU I STRES (rizici, prepoznavanje, simptomi, reakcije, taktike prilagođavanja, moguća rješenja)
  • DEKODIRANJE UREDSKOG PONAŠANJA (pozicija, gdje sjediš, uslužnost, podupiranje vođe, funkcionalnost tima, razina povjerenja, menadžerski stilovi, komunikacija, sastanci, internet)
  • PROPISI U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima)

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna. 

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023         IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.)

SMJEŠTAJ: rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: HTP Korčula d.d., Šetalište F. Kršinića 104, Korčula, telefon 020 726 493, 095 526 8747; faks: 020 711 746; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   Cijene smještaja po osobi i danu - noćenje/doručak: jednokrevetna soba 457,00 kn; dvokrevetna soba 292,00 kn. Boravišna pristojba po osobi i danu iznosi 8,00 kn. Nadoplata za večeru po osobi i danu iznosi 38,00 kn.

Nakon zadnjeg roka rezervacije hotel se obvezuje potvrditi rezervaciju sukladno raspoloživim sobama.   Prijava u hotel moguća je od 14:00 sati, a odjava je do 11:00 sati. 

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA PRIJAVLJIVANJE I PLAĆANJE SMJEŠTAJA : 01. svibnja 2019.

PRIJAVNICA


P O N U D A seminar

UREDSKO PONAŠANJE I PROPISI 

Hotel Kristal, Opatija, 13.- 16. lipnja 2019.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)
(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001)

Teme:

  • BUDITE POBJEDNIK A NE ŽRTVA NA RADNOM MJESTU (odrediti važnost događaja, rizik – opasnost, jasno izražavanje stavova, odnos s ljudima, planiranje aktivnosti)
  • PONAŠAJTE SE ASERTIVNO, BIT ĆE VAM UGODNIJE U UREDU (ocjenjivanje što radimo i što mislimo, očekivanja, kriteriji, prepoznavanje bitnog, izazovi, suradnja, promjene)
  • RAD U UREDU I STRES (rizici, prepoznavanje, simptomi, reakcije, taktike prilagođavanja, moguća rješenja)
  • DEKODIRANJE UREDSKOG PONAŠANJA (pozicija, gdje sjediš, uslužnost, podupiranje vođe, funkcionalnost tima, razina povjerenja, menadžerski stilovi, komunikacija, sastanci, internet)
  • PROPISI U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima) 

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna. 

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023         IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.)

SMJEŠTAJ: rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: Hotel Kristal, Ulica maršala Tita 139, telefon 051 710 444; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ili prodaja: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 051 710 304; 091 151 6738  (obavezno napomenuti: NAVO-seminar za tajnice). Cijene smještaja s PDV, račun plativ po predračunu: polupansion u dvokrevetnoj sobi iznosi 345,00 kn po osobi dnevno; polupansion u jednokrevetnoj sobi iznosi 458,00 kn po osobi dnevno. Odbitak za noćenje s doručkom iznosi 5,00 EUR. Soba s pogledom na more dodatna nadoplata 10 EUR. (Cijene u kunama po srednjem tečaju HNB na dan plaćanja).Boravišna pristojba 10,00 kuna po osobi i danu. Prijava: 4,00 kn po osobi jednokratno. Osiguranje 2,00 kn po osobi dnevno. Nakon zadnjeg roka rezervacije hotel se obvezuje potvrditi rezervaciju sukladno raspoloživim sobama. Uvjeti otkazivanja: 59-30 dana prije dolaska zaračunava se 50% ukupnih troškova; 29-5 dana – 70% ukupnih troškova; 4-0 dana – 100% ukupnih troškova. Dolazak u sobu od 14.00 sati, odlazak do 11.00 sati. Hotelski gosti imaju mogućnost neograničenog korištenja hotelskog bazena, fitnessa, saune i wi-fi. Parking 75 kn/dan. 

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA PRIJAVLJIVANJE: 13. svibnja 2019.

PRIJAVNICA 


PONUDA seminar 

ULOGA POJEDINCA U UREDSKOM POSLOVANJU 

Hotel Istra-Neptun, Brijuni,  26. - 29. rujna 2019.

intenzivni trening  za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)
(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001) 

Teme:

  • OSOBNI DOPRINOS UGODNOM RADNOM OKRUŽENJU (osobine današnjih radnih mjesta; percepcija posla; komuniciranje; manipuliranje; reakcije zaposlenika; tolerancija; uvažavanje; iscrpljenost; pravo odlučivanja; misli i emocije; stabilnost osobe)
  • MENTALNE MAPE U UREDSKOM POSLOVANJU (što je mapa i čemu služi; stvaranje mape; planiranje, upravljanje, promjene – pomoću mape; upravljanje sobom; koristi u timskom radu; uloga u poslovnom okruženju, promjene)
  • ULOGA POJEDINCA U ORGANIZACIJSKOJ KULTURI (definicija; aspekti; veza sustava vrijednosti i ponašanja; elementi: vrijednosti, klima, stil rukovođenja; razine oblikovanja; etičke sastavnice)
  • ŠTO JE POZITIVNO U KONFLIKTIMA (vrste; uzroci; klasični načini rješavanja; koristi; osobne promjene)
  • PROPISI I ČUVANJE DOKUMENATA U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima) 

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. Predavačica: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna. 

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023                     IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju pismenog odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.) 

SMJEŠTAJ: rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: Nacionalni park Brijuni, telefon 052 525914, faks 052 521 367;prodaja gđa. Flores Marsetič  e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   (obavezno napomenuti: NAVO-seminar za tajnice). Cijena sobe po danu noćenje/doručak: Hotel Istra-Neptun dvokrevetna standard soba s pogledom na park 510,00 kn. Nadoplata za pansionsku večeru je 115,00 kuna po osobi i po obroku. Boravišna pristojba 10,00 kuna po osobi i danu. Dolazak u sobu nakon 15:00 sati, odlazak najkasnije do 12:00 sati. Nakon zadnjeg roka rezervacije hotel se obvezuje potvrditi rezervaciju sukladno raspoloživim sobama. U slučaju otkazivanja rezervacija u roku 24 sata prije najavljenog dolaska ili eventualnog nedolaska gostiju za koje je rezervacija izvršena hotel zadržava pravo terećenja troškova otkaza rezervacije u punom iznosu kao da su gosti i koristili rezervirane usluge. Dolazak na otok i odlazak brodom Nacionalnog parka – redovna linija – uračunat u cijenu sobe. Parking u garaži u Fažani iznosi 90,00 kn po automobilu dnevno. 

PUTOVANJE – osobno.               Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA PRIJAVLJIVANJE I UPLATU SMJEŠTAJA do: 15. svibnja 2019.

PRIJAVNICA


 

P O N U D A seminar 

 ULOGA POJEDINCA U UREDSKOM PPOSLOVANJU 

Hotel Eden, Rovinj, 13.- 16. listopada 2019.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)
(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001)

Teme:

  • OSOBNI DOPRINOS UGODNOM RADNOM OKRUŽENJU (osobine današnjih radnih mjesta; percepcija posla; komuniciranje; manipuliranje; reakcije zaposlenika; tolerancija; uvažavanje; iscrpljenost; pravo odlučivanja; misli i emocije; stabilnost osobe)
  • MENTALNE MAPE U UREDSKOM POSLOVANJU (što je mapa i čemu služi; stvaranje mape; planiranje, upravljanje, promjene – pomoću mape; upravljanje sobom; koristi u timskom radu; uloga u poslovnom okruženju, promjene)
  • ULOGA POJEDINCA U ORGANIZACIJSKOJ KULTURI (definicija; aspekti; veza sustava vrijednosti i ponašanja; elementi: vrijednosti, klima, stil rukovođenja; razine oblikovanja; etičke sastavnice)
  • ŠTO JE POZITIVNO U KONFLIKTIMA (vrste; uzroci; klasični načini rješavanja; koristi; osobne promjene)
  • PROPISI I ČUVANJE DOKUMENATA U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima)

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna. 

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023         IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.)

SMJEŠTAJ: rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: Hotel  Eden, Rovinj telefon 052 800 380; faks 052 800 244; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   Obavezno poslati ispunjenu prijavnicu u hotel. Cijene smještaja po sobi i danu - noćenje/doručak : superior soba - single use 69 EUR; superior soba - double use 79,00 EUR; polupansion (doručak, večera) superior soba - single use 89 EUR; superior soba - double use 119,00 EUR. Cijena uključuje: smještaj na bazi noćenja s doručkom, korištenje fitness centra, unutarnjeg bazena hotela i saune, internet, parking, PDV, boravišnu pristojbu. Nakon zadnjeg roka rezervacije hotel se obvezuje potvrditi rezervaciju sukladno raspoloživim sobama. Uvjeti otkazivanja rezervacija su slijedeći: do 2 dana prije dolaska bez troškova otkaza; od 2-0 dana prije dolaska hotel naplaćuje 1 noćenje; u slučaju nedolaska ili ranijeg odlaska naplaćuje se cijeli termin boravka. Rezervacije su važeće uz garanciju kreditnom karticom ili uplatom ukupnog iznosa unaprijed. Prijava u hotel moguća je od 13:00 sati, a odjava je do 11:00 sati. 

 

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA PRIJAVLJIVANJE: 25. rujna 2019.

PRIJAVNICA


PONUDA -  dodjela nagrade EA 2019 

24. PROGLAŠENJE NAJBOLJIH HRVATSKIH TAJNICA - DODJELA GODIŠNJE NAGRADE EA 2019.

u suradnji s nacionalnom strukovnom udrugom Hrvatska poslovna tajnica 

Poštovane/i, 

Dvadesetčetvrtu godinu zaredom proglasit ćemo najbolje hrvatske tajnice i dodijeliti godišnju nagradu EA 2019. u subotu 09. studenoga 2019. godine u 20:00 sati u Smaragdnoj dvorani hotela Esplanade u Zagrebu. Izbor je organiziran temeljem članka 6. Statuta HPT. 

Program: 18:00 sati početak svečane večere; 20:00 dodjela nagrada EA 2019 najboljim hrvatskim tajnicama; ples; gosti - iznenađenja večeri; tombola za sve prisutne; završetak u 24:00 sata.           

Broj osoba na prijavnici nije ograničen (za jednim okruglim stolom ima 8 mjesta) i možete povećati broj osoba prema želji, ali, zbog rezervacije broja obroka u hotelu, molimo pridržavajte se datuma prijavljivanja, a to je najkasnije 23. listopada 2019. Potrebno je, zbog ulaznice, upisati puno ime i prezime osobe koja dolazi na proglašenje. 

Kotizacija za EA 2019 - tajnice godine obuhvaća: tradicionalno bogatu večeru (buffet stol), tortu, aperitiv, kavu, sok, vino, mineralnu vodu, jednu tombolu po osobi, program, glazbu. 

Detalje dodjele nagrade EA možete vidjeti na http://www.navo.hr/new_web/hrvatska-poslovna-tajnica/fotogalerija-hpt-i-ea 

Molimo ponesite sa sobom ulaznice koje ćemo Vam poslati (nakon uplate kotizacije). 

Sve Vaše posebne narudžbe u hotelu za vrijeme večere, plaćate posebno (tj. osobno).

 

INFORMACIJE - 098 71 62 62

 

PRIJAVNICA


 

P O N U D A seminar 

ULOGA POJEDINCA U UREDSKOM POSLOVANJU 

Hotel Ambasador, Opatija, 28.11.- 01.12. 2019.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)
(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001)

Teme:

  • OSOBNI DOPRINOS UGODNOM RADNOM OKRUŽENJU (osobine današnjih radnih mjesta; percepcija posla; komuniciranje; manipuliranje; reakcije zaposlenika; tolerancija; uvažavanje; iscrpljenost; pravo odlučivanja; misli i emocije; stabilnost osobe)
  • MENTALNE MAPE U UREDSKOM POSLOVANJU (što je mapa i čemu služi; stvaranje mape; planiranje, upravljanje, promjene – pomoću mape; upravljanje sobom; koristi u timskom radu; uloga u poslovnom okruženju, promjene)
  • ULOGA POJEDINCA U ORGANIZACIJSKOJ KULTURI (definicija; aspekti; veza sustava vrijednosti i ponašanja; elementi: vrijednosti, klima, stil rukovođenja; razine oblikovanja; etičke sastavnice)
  • ŠTO JE POZITIVNO U KONFLIKTIMA (vrste; uzroci; klasični načini rješavanja; koristi; osobne promjene)
  • PROPISI I ČUVANJE DOKUMENATA U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima) 

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna. 

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023         IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.)

SMJEŠTAJ: rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: Hotel  Ambasador, Felixa Peršića 5, telefon 051 743 333; faks 743 444; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ili prodaja: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 051 710 304; 091 151 6738  (obavezno napomenuti: NAVO-seminar za tajnice).Cijene smještaja s PDV, račun plativ u kunama po srednjem tečaju HNB po predračunu: polupansion u dvokrevetnoj sobi iznosi 375,00 kn po osobi dnevno; polupansion u jednokrevetnoj sobi iznosi 488,00 kn po osobi dnevno. Odbitak za noćenje s doručkom iznosi 5,00 EUR. Soba s pogledom na more dodatna nadoplata 10 eura. Boravišna pristojba 10,00 kuna po osobi i danu. Prijava: 4,00 kn po osobi jednokratno. Osiguranje 2,00 kn po osobi dnevno. Nakon zadnjeg roka rezervacije hotel se obvezuje potvrditi rezervaciju sukladno raspoloživim sobama. Uvjeti otkazivanja:59-30 dana prije dolaska zaračunava se 50% ukupnih troškova; 29-5 dana – 70% ukupnih troškova; 4-0 dana – 100% ukupnih troškova. Dolazak u sobu od 14.00 sati, odlazak do 11.00 sati. Hotelski gosti imaju mogućnost neograničenog korištenja hotelskog bazena, fitnessa, saune i wi-fi. Parking 75 kn/dan; garaža 90 kn/dan. 

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA PRIJAVLJIVANJE: 31. listopada 2019.

PRIJAVNICA