Ponedjeljak 21 Oct 2019
1. krug

  Budi iskren/a, pritom ne zaboravi na mudrost šutnje.

3. krug

Budi jedinstven/a, ono što te čini posebnim tvoja je prednost.

4. krug

Vjeruj u sebe, jedino tako će i drugi vjerovati.

2. krug

Misli pozitivno. U tebi je snaga.

5. krug

Znanje je moć, ulaži u njega.

P O N U D A seminar 

 ULOGA POJEDINCA U UREDSKOM PPOSLOVANJU 

Hotel Eden, Rovinj, 13.- 16. listopada 2019.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)
(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001)

Teme:

  • OSOBNI DOPRINOS UGODNOM RADNOM OKRUŽENJU (osobine današnjih radnih mjesta; percepcija posla; komuniciranje; manipuliranje; reakcije zaposlenika; tolerancija; uvažavanje; iscrpljenost; pravo odlučivanja; misli i emocije; stabilnost osobe)
  • MENTALNE MAPE U UREDSKOM POSLOVANJU (što je mapa i čemu služi; stvaranje mape; planiranje, upravljanje, promjene – pomoću mape; upravljanje sobom; koristi u timskom radu; uloga u poslovnom okruženju, promjene)
  • ULOGA POJEDINCA U ORGANIZACIJSKOJ KULTURI (definicija; aspekti; veza sustava vrijednosti i ponašanja; elementi: vrijednosti, klima, stil rukovođenja; razine oblikovanja; etičke sastavnice)
  • ŠTO JE POZITIVNO U KONFLIKTIMA (vrste; uzroci; klasični načini rješavanja; koristi; osobne promjene)
  • PROPISI I ČUVANJE DOKUMENATA U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima)

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna. 

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023         IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti). Ovo nije fiskalizirani račun.

SMJEŠTAJ: rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: Hotel  Eden, Rovinj telefon 052 800 380; faks 052 800 244; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   Obavezno poslati ispunjenu prijavnicu u hotel. Cijene smještaja po sobi i danu - noćenje/doručak : superior soba - single use 69 EUR; superior soba - double use 79,00 EUR; polupansion (doručak, večera) superior soba - single use 89 EUR; superior soba - double use 119,00 EUR. Cijena uključuje: smještaj na bazi noćenja s doručkom, korištenje fitness centra, unutarnjeg bazena hotela i saune, internet, parking, PDV, boravišnu pristojbu. Nakon zadnjeg roka rezervacije hotel se obvezuje potvrditi rezervaciju sukladno raspoloživim sobama. Uvjeti otkazivanja rezervacija su slijedeći: do 2 dana prije dolaska bez troškova otkaza; od 2-0 dana prije dolaska hotel naplaćuje 1 noćenje; u slučaju nedolaska ili ranijeg odlaska naplaćuje se cijeli termin boravka. Rezervacije su važeće uz garanciju kreditnom karticom ili uplatom ukupnog iznosa unaprijed. Prijava u hotel moguća je od 13:00 sati, a odjava je do 11:00 sati. 

 

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA PRIJAVLJIVANJE: 25. rujna 2019.

PRIJAVNICA


 

PONUDA -  dodjela nagrade EA 2019 

24. PROGLAŠENJE NAJBOLJIH HRVATSKIH TAJNICA - DODJELA GODIŠNJE NAGRADE EA 2019.

u suradnji s nacionalnom strukovnom udrugom Hrvatska poslovna tajnica 

Poštovane/i, 

Dvadesetčetvrtu godinu zaredom proglasit ćemo najbolje hrvatske tajnice i dodijeliti godišnju nagradu EA 2019. u subotu 09. studenoga 2019. godine u 20:00 sati u Smaragdnoj dvorani hotela Esplanade u Zagrebu. Izbor je organiziran temeljem članka 6. Statuta HPT. 

Program: 18:00 sati početak svečane večere; 20:00 dodjela nagrada EA 2019 najboljim hrvatskim tajnicama; ples; gosti - iznenađenja večeri; tombola za sve prisutne; završetak u 24:00 sata.           

Broj osoba na prijavnici nije ograničen (za jednim okruglim stolom ima 8 mjesta) i možete povećati broj osoba prema želji, ali, zbog rezervacije broja obroka u hotelu, molimo pridržavajte se datuma prijavljivanja, a to je najkasnije 23. listopada 2019. Potrebno je, zbog ulaznice, upisati puno ime i prezime osobe koja dolazi na proglašenje. 

Kotizacija za EA 2019 - tajnice godine obuhvaća: tradicionalno bogatu večeru (buffet stol), tortu, aperitiv, kavu, sok, vino, mineralnu vodu, jednu tombolu po osobi, program, glazbu. 

Detalje dodjele nagrade EA možete vidjeti na http://www.navo.hr/new_web/hrvatska-poslovna-tajnica/fotogalerija-hpt-i-ea 

Molimo ponesite sa sobom ulaznice koje ćemo Vam poslati (nakon uplate kotizacije). 

Sve Vaše posebne narudžbe u hotelu za vrijeme večere, plaćate posebno (tj. osobno).

 

INFORMACIJE - 098 71 62 62

 

PRIJAVNICA


 

P O N U D A seminar 

ULOGA POJEDINCA U UREDSKOM POSLOVANJU 

Hotel Ambasador, Opatija, 28.11.- 01.12. 2019.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)
(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001)

Teme:

  • OSOBNI DOPRINOS UGODNOM RADNOM OKRUŽENJU (osobine današnjih radnih mjesta; percepcija posla; komuniciranje; manipuliranje; reakcije zaposlenika; tolerancija; uvažavanje; iscrpljenost; pravo odlučivanja; misli i emocije; stabilnost osobe)
  • MENTALNE MAPE U UREDSKOM POSLOVANJU (što je mapa i čemu služi; stvaranje mape; planiranje, upravljanje, promjene – pomoću mape; upravljanje sobom; koristi u timskom radu; uloga u poslovnom okruženju, promjene)
  • ULOGA POJEDINCA U ORGANIZACIJSKOJ KULTURI (definicija; aspekti; veza sustava vrijednosti i ponašanja; elementi: vrijednosti, klima, stil rukovođenja; razine oblikovanja; etičke sastavnice)
  • ŠTO JE POZITIVNO U KONFLIKTIMA (vrste; uzroci; klasični načini rješavanja; koristi; osobne promjene)
  • PROPISI I ČUVANJE DOKUMENATA U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima) 

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna. 

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023         IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti). Ovo nije fiskalizirani račun.

SMJEŠTAJ: rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: Hotel  Ambasador, Felixa Peršića 5, telefon 051 743 333; faks 743 444; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ili prodaja: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 051 710 304; 091 151 6738  (obavezno napomenuti: NAVO-seminar za tajnice).Cijene smještaja s PDV, račun plativ u kunama po srednjem tečaju HNB po predračunu: polupansion u dvokrevetnoj sobi iznosi 375,00 kn po osobi dnevno; polupansion u jednokrevetnoj sobi iznosi 488,00 kn po osobi dnevno. Odbitak za noćenje s doručkom iznosi 5,00 EUR. Soba s pogledom na more dodatna nadoplata 10 eura. Boravišna pristojba 10,00 kuna po osobi i danu. Prijava: 4,00 kn po osobi jednokratno. Osiguranje 2,00 kn po osobi dnevno. Nakon zadnjeg roka rezervacije hotel se obvezuje potvrditi rezervaciju sukladno raspoloživim sobama. Uvjeti otkazivanja:59-30 dana prije dolaska zaračunava se 50% ukupnih troškova; 29-5 dana – 70% ukupnih troškova; 4-0 dana – 100% ukupnih troškova. Dolazak u sobu od 14.00 sati, odlazak do 11.00 sati. Hotelski gosti imaju mogućnost neograničenog korištenja hotelskog bazena, fitnessa, saune i wi-fi. Parking 75 kn/dan; garaža 90 kn/dan. 

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA PRIJAVLJIVANJE: 31. listopada 2019.

PRIJAVNICA


P O N U D A seminar 

ZNANJA I VJEŠTINE POTREBNE ZA UREDSKO POSLOVANJE 

Hotel Ambasador, Opatija, 23.- 26. siječnja 2020.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)

(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001) 

Teme:

  • ORGANIZACIJSKE VJEŠTINE POTREBNE ZA USPJEŠAN RAD (konkretna znanja, certifikati, vještine –u kojem ih kontekstu steći, kompetencije, trikovi)
  • ŠTO JE KRIZNA SITUACIJA NA POSLU I KAKO REAGIRATI (predvidivost i nepredvidivost, intenzitet događaja,  razvoj i reakcije na krizu, pritisci i kako se nositi s njima, pogreška, percepcija, emocije, stabilnost, akcija – hodogram, komuniciranje, pozitivne strane)
  • ŠTO NAS ČINI USPJEŠNIMA NA POSLU (cjeloživotno obrazovanje, pokretljivost, promjene zanimanja, pouzdanost, iskrenost i pošten odnos, pozitivan stav, osobna motivacija, racionalnost)
  • NAŠI SURADNICI I MI - INTROVERTI ILI EKSTROVERTI  (važnost i snaga tišine u današnjem svijetu ispunjenom bukom; koji ste tip; stvaranje pogodnog radnog okruženja za pojedini tip; doziranje aktivnosti; uloga IQ i EQ)
  • PROPISI I ČUVANJE DOKUMENATA U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima) 

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna (e-materijali, predavanje, radionice, vježbe, diploma, osvježenje/napitci u pauzama).

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023            IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.) Ovo nije fiskalizirani račun.

SMJEŠTAJ: rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: Hotel  Ambasador, Felixa Peršića 5, telefon 051 743 333; faks 743 444; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   051 710 304; 091 151 6738  (obavezno napomenuti: NAVO-seminar za tajnice).Cijene smještaja s PDV, račun plativ po predračunu: polupansion u dvokrevetnoj sobi iznosi 398,00 kn po osobi dnevno; polupansion u jednokrevetnoj sobi iznosi 496,00 kn po osobi dnevno. Odbitak za noćenje s doručkom iznosi 38,00 kn dnevno. Soba s pogledom na more dodatna nadoplata 10 eura. Boravišna pristojba 10,00 kuna po osobi i danu. Prijava: 4,00 kn po osobi jednokratno. Osiguranje 2,00 kn po osobi dnevno. Nakon zadnjeg roka rezervacije hotel se obvezuje potvrditi rezervaciju sukladno raspoloživim sobama. Uvjeti otkazivanja:59-30 dana prije dolaska zaračunava se 50% ukupnih troškova; 29-5 dana – 70% ukupnih troškova; 4-0 dana – 100% ukupnih troškova. Dolazak u sobu od 14.00 sati, odlazak do 11.00 sati. Hotelski gosti imaju mogućnost neograničenog korištenja hotelskog bazena, fitnessa, saune i wi-fi. Parking - garaža 90 kn/dan.

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA SLANJE PRIJAVNICE I REZERVACIJU SMJEŠTAJA: 23. prosinca 2019.

PRIJAVNICA


P O N U D A seminar 

ZNANJA I VJEŠTINE POTREBNE ZA UREDSKO POSLOVANJE 

Hotel Ambasador, Opatija, 20.- 23. veljače 2020. 

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)

(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001) 

Teme:

  • ORGANIZACIJSKE VJEŠTINE POTREBNE ZA USPJEŠAN RAD (konkretna znanja, certifikati, vještine –u kojem ih kontekstu steći, kompetencije, trikovi)
  • ŠTO JE KRIZNA SITUACIJA NA POSLU I KAKO REAGIRATI (predvidivost i nepredvidivost, intenzitet događaja,  razvoj i reakcije na krizu, pritisci i kako se nositi s njima, pogreška, percepcija, emocije, stabilnost, akcija – hodogram, komuniciranje, pozitivne strane)
  • ŠTO NAS ČINI USPJEŠNIMA NA POSLU (cjeloživotno obrazovanje, pokretljivost, promjene zanimanja, pouzdanost, iskrenost i pošten odnos, pozitivan stav, osobna motivacija, racionalnost)
  • NAŠI SURADNICI I MI - INTROVERTI ILI EKSTROVERTI  (važnost i snaga tišine u današnjem svijetu ispunjenom bukom; koji ste tip; stvaranje pogodnog radnog okruženja za pojedini tip; doziranje aktivnosti; uloga IQ i EQ)
  • PROPISI I ČUVANJE DOKUMENATA U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima) 

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna (e-materijali, predavanje, radionice, vježbe, diploma, osvježenje/napitci u pauzama).

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023            IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.) Ovo nije fiskalizirani račun.

SMJEŠTAJ: rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: Hotel  Ambasador, Felixa Peršića 5, telefon 051 743 333; faks 743 444; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   051 710 304; 091 151 6738  (obavezno napomenuti: NAVO-seminar za tajnice).Cijene smještaja s PDV, račun plativ po predračunu: polupansion u dvokrevetnoj sobi iznosi 398,00 kn po osobi dnevno; polupansion u jednokrevetnoj sobi iznosi 496,00 kn po osobi dnevno. Odbitak za noćenje s doručkom iznosi 38,00 kn dnevno. Soba s pogledom na more dodatna nadoplata 10 eura. Boravišna pristojba 10,00 kuna po osobi i danu. Prijava: 4,00 kn po osobi jednokratno. Osiguranje 2,00 kn po osobi dnevno. Nakon zadnjeg roka rezervacije hotel se obvezuje potvrditi rezervaciju sukladno raspoloživim sobama. Uvjeti otkazivanja:59-30 dana prije dolaska zaračunava se 50% ukupnih troškova; 29-5 dana – 70% ukupnih troškova; 4-0 dana – 100% ukupnih troškova. Dolazak u sobu od 14.00 sati, odlazak do 11.00 sati. Hotelski gosti imaju mogućnost neograničenog korištenja hotelskog bazena, fitnessa, saune i wi-fi. Parking - garaža 90 kn/dan.

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA SLANJE PRIJAVNICE I REZERVACIJU SMJEŠTAJA: 20. siječnja 2020.

PRIJAVNICA


P O N U D A seminar 

ZNANJA I VJEŠTINE POTREBNE ZA UREDSKO POSLOVANJE 

Hotel Kristal, Opatija, 26.- 29. ožujka 2020.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)

(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001) 

Teme:

  • ORGANIZACIJSKE VJEŠTINE POTREBNE ZA USPJEŠAN RAD (konkretna znanja, certifikati, vještine –u kojem ih kontekstu steći, kompetencije, trikovi)
  • ŠTO JE KRIZNA SITUACIJA NA POSLU I KAKO REAGIRATI (predvidivost i nepredvidivost, intenzitet događaja,  razvoj i reakcije na krizu, pritisci i kako se nositi s njima, pogreška, percepcija, emocije, stabilnost, akcija – hodogram, komuniciranje, pozitivne strane)
  • ŠTO NAS ČINI USPJEŠNIMA NA POSLU (cjeloživotno obrazovanje, pokretljivost, promjene zanimanja, pouzdanost, iskrenost i pošten odnos, pozitivan stav, osobna motivacija, racionalnost)
  • NAŠI SURADNICI I MI - INTROVERTI ILI EKSTROVERTI  (važnost i snaga tišine u današnjem svijetu ispunjenom bukom; koji ste tip; stvaranje pogodnog radnog okruženja za pojedini tip; doziranje aktivnosti; uloga IQ i EQ)
  • PROPISI U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima) 

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna (e-materijali, predavanje, radionice, vježbe, diploma, osvježenje/napitci u pauzama). 

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023            IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.) Ovo nije fiskalizirani račun.

SMJEŠTAJ: rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: Hotel Kristal, Ulica maršala Tita 139, telefon 051 710 444; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   051 710 304; 091 151 6738  (obavezno napomenuti: NAVO-seminar za tajnice). Cijene smještaja s PDV, račun plativ po predračunu: polupansion u dvokrevetnoj sobi iznosi 256,00 kn po osobi dnevno; polupansion u jednokrevetnoj sobi iznosi 368,00 kn po osobi dnevno. Odbitak za noćenje s doručkom iznosi 5,00 EUR. Soba s pogledom na more dodatna nadoplata 10 EUR. (Cijene u kunama po srednjem tečaju HNB na dan plaćanja). Boravišna pristojba 10,00 kuna po osobi i danu. Prijava: 4,00 kn po osobi jednokratno. Osiguranje 2,00 kn po osobi dnevno. Nakon zadnjeg roka rezervacije hotel se obvezuje potvrditi rezervaciju sukladno raspoloživim sobama. Uvjeti otkazivanja: 59-30 dana prije dolaska zaračunava se 50% ukupnih troškova; 29-5 dana – 70% ukupnih troškova; 4-0 dana – 100% ukupnih troškova. Dolazak u sobu od 14.00 sati, odlazak do 11.00 sati. Hotelski gosti imaju mogućnost neograničenog korištenja hotelskog bazena, fitnessa, saune i wi-fi. Parking 75 kn/dan.

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA SLANJE PRIJAVNICE I REZERVACIJU SMJEŠTAJA: 26. veljače 2020.

PRIJAVNICA


 

P O N U D A seminar 

ZNANJA I VJEŠTINE POTREBNE ZA UREDSKO POSLOVANJE 

Hotel Petka, Dubrovnik, 23.- 26. travnja 2020.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)

(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001) 

Teme:

  • ORGANIZACIJSKE VJEŠTINE POTREBNE ZA USPJEŠAN RAD (konkretna znanja, certifikati, vještine –u kojem ih kontekstu steći, kompetencije, trikovi)
  • ŠTO JE KRIZNA SITUACIJA NA POSLU I KAKO REAGIRATI (predvidivost i nepredvidivost, intenzitet događaja,  razvoj i reakcije na krizu, pritisci i kako se nositi s njima, pogreška, percepcija, emocije, stabilnost, akcija – hodogram, komuniciranje, pozitivne strane)
  • ŠTO NAS ČINI USPJEŠNIMA NA POSLU (cjeloživotno obrazovanje, pokretljivost, promjene zanimanja, pouzdanost, iskrenost i pošten odnos, pozitivan stav, osobna motivacija, racionalnost)
  • NAŠI SURADNICI I MI - INTROVERTI ILI EKSTROVERTI  (važnost i snaga tišine u današnjem svijetu ispunjenom bukom; koji ste tip; stvaranje pogodnog radnog okruženja za pojedini tip; doziranje aktivnosti; uloga IQ i EQ)
  • PROPISI U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima) 

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna (e-materijali, predavanje, radionice, vježbe, diploma, osvježenje/napitci u pauzama). 

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023            IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.) Ovo nije fiskalizirani račun.

SMJEŠTAJ: rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: Hotel Petka, Dubrovnik, Obala S. Radića 38, telefon 020 410 500, faks 020 410 127   e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   (obavezno napomenuti: NAVO-seminar za tajnice). Cijena sobe po osobi i danu: soba 1/1 je 450,00 kn,  soba ½  300,00 kn. Nadoplata za pansionsku večeru je 75,00 kuna po osobi i po danu. Nadoplata za ručak je 105,00 kuna po osobi i po danu. Boravišna pristojba 10,00 kuna po osobi i danu. U cijenu je uključen gratis bežični internet. Dolazak u sobu nakon 14.00 sati, odlazak najkasnije do 11.00 sati. Nakon zadnjeg roka rezervacije hotel se obvezuje potvrditi rezervaciju sukladno raspoloživim sobama. U slučaju otkazivanja rezervacija u roku 24 sata prije najavljenog dolaska ili eventualnog nedolaska gostiju za koje je rezervacija izvršena hotel zadržava pravo terećenja troškova otkaza rezervacije u punom iznosu kao da su gosti i koristili rezervirane usluge. Parking uz hotel. Hotel je udaljen 150 m od avionskog (autobusnog) terminala i 50 m od luke za obližnje otoke.

 

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA SLANJE PRIJAVNICE I REZERVACIJU SMJEŠTAJA: 01. veljače 2020.

PRIJAVNICA


P O N U D A seminar 

ZNANJA I VJEŠTINE POTREBNE ZA UREDSKO POSLOVANJE 

Hotel Eden, Rovinj, 04.- 07. svibnja 2020.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)

(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001) 

Teme:

  • ORGANIZACIJSKE VJEŠTINE POTREBNE ZA USPJEŠAN RAD (konkretna znanja, certifikati, vještine –u kojem ih kontekstu steći, kompetencije, trikovi)
  • ŠTO JE KRIZNA SITUACIJA NA POSLU I KAKO REAGIRATI (predvidivost i nepredvidivost, intenzitet događaja,  razvoj i reakcije na krizu, pritisci i kako se nositi s njima, pogreška, percepcija, emocije, stabilnost, akcija – hodogram, komuniciranje, pozitivne strane)
  • ŠTO NAS ČINI USPJEŠNIMA NA POSLU (cjeloživotno obrazovanje, pokretljivost, promjene zanimanja, pouzdanost, iskrenost i pošten odnos, pozitivan stav, osobna motivacija, racionalnost)
  • NAŠI SURADNICI I MI - INTROVERTI ILI EKSTROVERTI  (važnost i snaga tišine u današnjem svijetu ispunjenom bukom; koji ste tip; stvaranje pogodnog radnog okruženja za pojedini tip; doziranje aktivnosti; uloga IQ i EQ)
  • PROPISI U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima)

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna (e-materijali, predavanje, radionice, vježbe, diploma, osvježenje/napitci u pauzama).  Ovo nije fiskalizirani račun.

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023            IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.) Ovo nije fiskalizirani račun. 

SMJEŠTAJ – PAZITI NA REZERVACIJU preko https://www.maistra.com/hr  - prema uputi iz Maistra d.d.: za Hotel  Eden, Rovinj telefon 052 800 380;  e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   052 800 284

Na web stranicama Maistre kod bookiranja smještaja od 10.07.2019. možete pronaći PROMO CODE. Za termin koji smo dogovorili 04.05.-07.05.2020. učesnice/i seminara će unosom promo coda pod nazivom NAVO imati pravo na 10% popusta na cijene koje su aktualne u trenutku rezerviranja smještaja. Sobe će biti slobodne prema trenutnoj raspoloživosti. Sobe se mogu otkazati do 2 dana prije dolaska. 

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA SLANJE PRIJAVNICE : 02. travnja 2020.

 PRIJAVNICA


 

P O N U D A seminar 

ZNANJA I VJEŠTINE POTREBNE ZA UREDSKO POSLOVANJE

Hotel Waterman Svpetrvs Resort, Supetar/Brač, 14.- 17. svibnja 2020.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)

(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001) 

Teme:

  • ORGANIZACIJSKE VJEŠTINE POTREBNE ZA USPJEŠAN RAD (konkretna znanja, certifikati, vještine –u kojem ih kontekstu steći, kompetencije, trikovi)
  • ŠTO JE KRIZNA SITUACIJA NA POSLU I KAKO REAGIRATI (predvidivost i nepredvidivost, intenzitet događaja,  razvoj i reakcije na krizu, pritisci i kako se nositi s njima, pogreška, percepcija, emocije, stabilnost, akcija – hodogram, komuniciranje, pozitivne strane)
  • ŠTO NAS ČINI USPJEŠNIMA NA POSLU (cjeloživotno obrazovanje, pokretljivost, promjene zanimanja, pouzdanost, iskrenost i pošten odnos, pozitivan stav, osobna motivacija, racionalnost)
  • NAŠI SURADNICI I MI - INTROVERTI ILI EKSTROVERTI  (važnost i snaga tišine u današnjem svijetu ispunjenom bukom; koji ste tip; stvaranje pogodnog radnog okruženja za pojedini tip; doziranje aktivnosti; uloga IQ i EQ)
  • PROPISI U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima) 

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna (e-materijali, predavanje, radionice, vježbe, diploma, osvježenje/napitci u pauzama).  Ovo nije fiskalizirani račun.

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023            IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.) Ovo nije fiskalizirani račun. 

SMJEŠTAJ – rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: Svpetrvs Hoteli d.d., Put Vela Luke 4, Supetar/Brač, Anja Rendić; telefon 021 640 253; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (obavezno napomenuti: NAVO-seminar za tajnice).  Cijena polupansiona  iznosi  po osobi po danu za: dvokrevetnu sobu 34,00 EUR; dvokrevetna soba single use 58,00 EUR. Kupaonica sa tušem ili kadom, balkon ili terasa, sušilo za kosu, Sat TV, klima uređaj, sef (uz doplatu 10,00 HRK po danu), WiFi internet (gratis). Doplata za dodatni obrok ( ručak ili večera ) 12,00 EUR. Boravišna pristojba: 10,00 HRK po osobi i po danu. Parking  4,00 EUR po danu.

 

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA SLANJE PRIJAVNICE I PLAĆANJE SMJEŠTAJA: 15. veljače 2020.

PRIJAVNICA


 

P O N U D A seminar 

ZNANJA I VJEŠTINE POTREBNE ZA UREDSKO POSLOVANJE 

Hotel Valamar Koralj, Krk, 21.- 24. svibnja 2020. 

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)

(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001)

Teme:

  • ORGANIZACIJSKE VJEŠTINE POTREBNE ZA USPJEŠAN RAD (konkretna znanja, certifikati, vještine –u kojem ih kontekstu steći, kompetencije, trikovi)
  • ŠTO JE KRIZNA SITUACIJA NA POSLU I KAKO REAGIRATI (predvidivost i nepredvidivost, intenzitet događaja,  razvoj i reakcije na krizu, pritisci i kako se nositi s njima, pogreška, percepcija, emocije, stabilnost, akcija – hodogram, komuniciranje, pozitivne strane)
  • ŠTO NAS ČINI USPJEŠNIMA NA POSLU (cjeloživotno obrazovanje, pokretljivost, promjene zanimanja, pouzdanost, iskrenost i pošten odnos, pozitivan stav, osobna motivacija, racionalnost)
  • NAŠI SURADNICI I MI - INTROVERTI ILI EKSTROVERTI  (važnost i snaga tišine u današnjem svijetu ispunjenom bukom; koji ste tip; stvaranje pogodnog radnog okruženja za pojedini tip; doziranje aktivnosti; uloga IQ i EQ)
  • PROPISI U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postaupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima)

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna(e-materijali, predavanje, radionice, vježbe, diploma, osvježenje/napitci u pauzama).  Ovo nije fiskalizirani račun.

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023            IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.) Ovo nije fiskalizirani račun.

SMJEŠTAJ – rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: Valamar Riviera d.d., Stancija Kaligari 1, Poreč, Karolina Gojtan; telefon 052 408 205; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (obavezno napomenuti: NAVO-seminar za tajnice).  Cijena polupansiona (s večerom) iznosi  po osobi po danu za: dvokrevetnu sobu double use 250,00 kuna; dvokrevetna soba single use 375,00 kuna. U cijenu je uključen PDV, ekološka i boravišna pristojba. Odbitak za uslugu noćenje s doručkom 35,00 kuna dnevno. 

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA SLANJE PRIJAVNICE I PLAĆANJE SMJEŠTAJA : 20. tavnja 2020.

PRIJAVNICA


P O N U D A seminar 

ZNANJA I VJEŠTINE POTREBNE ZA UREDSKO POSLOVANJE 

Hotel Port 9 (bivši Bon Repos), Korčula, 28.- 31. svibnja 2020. 

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)

(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001)

Teme:

  • ORGANIZACIJSKE VJEŠTINE POTREBNE ZA USPJEŠAN RAD (konkretna znanja, certifikati, vještine –u kojem ih kontekstu steći, kompetencije, trikovi)
  • ŠTO JE KRIZNA SITUACIJA NA POSLU I KAKO REAGIRATI (predvidivost i nepredvidivost, intenzitet događaja,  razvoj i reakcije na krizu, pritisci i kako se nositi s njima, pogreška, percepcija, emocije, stabilnost, akcija – hodogram, komuniciranje, pozitivne strane)
  • ŠTO NAS ČINI USPJEŠNIMA NA POSLU (cjeloživotno obrazovanje, pokretljivost, promjene zanimanja, pouzdanost, iskrenost i pošten odnos, pozitivan stav, osobna motivacija, racionalnost)
  • NAŠI SURADNICI I MI - INTROVERTI ILI EKSTROVERTI  (važnost i snaga tišine u današnjem svijetu ispunjenom bukom; koji ste tip; stvaranje pogodnog radnog okruženja za pojedini tip; doziranje aktivnosti; uloga IQ i EQ)
  • PROPISI U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postaupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima)

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna(e-materijali, predavanje, radionice, vježbe, diploma, osvježenje/napitci u pauzama).  Ovo nije fiskalizirani račun.

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023            IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.) Ovo nije fiskalizirani račun.

SMJEŠTAJ: rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: HTP Korčula d.d., Šetalište F. Kršinića 104, Korčula, telefon 020 726 493, 095 562 8747; faks: 020 711 746; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Cijene smještaja po osobi i danu - noćenje/doručak: jednokrevetna soba 457,00 kn; dvokrevetna soba 292,00 kn. Boravišna pristojba po osobi i danu iznosi 8,00 kn. Nadoplata za večeru po osobi i danu iznosi 38,00 kn.

Nakon zadnjeg roka rezervacije hotel se obvezuje potvrditi rezervaciju sukladno raspoloživim sobama.   Prijava u hotel moguća je od 14:00 sati, a odjava je do 11:00 sati. 

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA SLANJE PRIJAVNICE I PLAĆANJE SMJEŠTAJA : 20. ožujka 2020.

 PRIJAVNICA


 

P O N U D A seminar 

ZNANJA I VJEŠTINE POTREBNE ZA UREDSKO POSLOVANJE 

Hotel Kristal, Opatija, 18.- 21. lipnja 2020.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)

(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001) 

Teme:

  • ORGANIZACIJSKE VJEŠTINE POTREBNE ZA USPJEŠAN RAD (konkretna znanja, certifikati, vještine –u kojem ih kontekstu steći, kompetencije, trikovi)
  • ŠTO JE KRIZNA SITUACIJA NA POSLU I KAKO REAGIRATI (predvidivost i nepredvidivost, intenzitet događaja,  razvoj i reakcije na krizu, pritisci i kako se nositi s njima, pogreška, percepcija, emocije, stabilnost, akcija – hodogram, komuniciranje, pozitivne strane)
  • ŠTO NAS ČINI USPJEŠNIMA NA POSLU (cjeloživotno obrazovanje, pokretljivost, promjene zanimanja, pouzdanost, iskrenost i pošten odnos, pozitivan stav, osobna motivacija, racionalnost)
  • NAŠI SURADNICI I MI - INTROVERTI ILI EKSTROVERTI  (važnost i snaga tišine u današnjem svijetu ispunjenom bukom; koji ste tip; stvaranje pogodnog radnog okruženja za pojedini tip; doziranje aktivnosti; uloga IQ i EQ)
  • PROPISI U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima) 

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna (e-materijali, predavanje, radionice, vježbe, diploma, osvježenje/napitci u pauzama).

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023            IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.) Ovo nije fiskalizirani račun. 

SMJEŠTAJ: rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: Hotel Kristal, Ulica maršala Tita 139, telefon 051 710 444; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   051 710 304; 091 151 6738  (obavezno napomenuti: NAVO-seminar za tajnice). Cijene smještaja s PDV, račun plativ po predračunu: polupansion u dvokrevetnoj sobi iznosi 376,00 kn po osobi dnevno; polupansion u jednokrevetnoj sobi iznosi 488,00 kn po osobi dnevno. Odbitak za noćenje s doručkom iznosi 5,00 EUR. Soba s pogledom na more dodatna nadoplata 10 EUR. (Cijene u kunama po srednjem tečaju HNB na dan plaćanja). Boravišna pristojba 10,00 kuna po osobi i danu. Prijava: 4,00 kn po osobi jednokratno. Osiguranje 2,00 kn po osobi dnevno. Nakon zadnjeg roka rezervacije hotel se obvezuje potvrditi rezervaciju sukladno raspoloživim sobama. Uvjeti otkazivanja: 59-30 dana prije dolaska zaračunava se 50% ukupnih troškova; 29-5 dana – 70% ukupnih troškova; 4-0 dana – 100% ukupnih troškova. Dolazak u sobu od 14.00 sati, odlazak do 11.00 sati. Hotelski gosti imaju mogućnost neograničenog korištenja hotelskog bazena, fitnessa, saune i wi-fi. Parking 75 kn/dan. 

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA SLANJE PRIJAVNICE I REZERVACIJU SMJEŠTAJA: 18. svibnja 2020.

PRIJAVNICA