Srijeda 29 Sij 2020
1. krug

  Budi iskren/a, pritom ne zaboravi na mudrost šutnje.

4. krug

Vjeruj u sebe, jedino tako će i drugi vjerovati.

3. krug

Budi jedinstven/a, ono što te čini posebnim tvoja je prednost.

2. krug

Misli pozitivno. U tebi je snaga.

5. krug

Znanje je najbolji ulog, ulaži u njega.

 

 

P O N U D A seminar 

ZNANJA I VJEŠTINE POTREBNE ZA UREDSKO POSLOVANJE 

Hotel Kristal, Opatija, 26.- 29. ožujka 2020.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)

(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001) 

Teme:

  • ORGANIZACIJSKE VJEŠTINE POTREBNE ZA USPJEŠAN RAD (konkretna znanja, certifikati, vještine –u kojem ih kontekstu steći, kompetencije, trikovi)
  • ŠTO JE KRIZNA SITUACIJA NA POSLU I KAKO REAGIRATI (predvidivost i nepredvidivost, intenzitet događaja,  razvoj i reakcije na krizu, pritisci i kako se nositi s njima, pogreška, percepcija, emocije, stabilnost, akcija – hodogram, komuniciranje, pozitivne strane)
  • ŠTO NAS ČINI USPJEŠNIMA NA POSLU (cjeloživotno obrazovanje, pokretljivost, promjene zanimanja, pouzdanost, iskrenost i pošten odnos, pozitivan stav, osobna motivacija, racionalnost)
  • NAŠI SURADNICI I MI - INTROVERTI ILI EKSTROVERTI  (važnost i snaga tišine u današnjem svijetu ispunjenom bukom; koji ste tip; stvaranje pogodnog radnog okruženja za pojedini tip; doziranje aktivnosti; uloga IQ i EQ)
  • PROPISI U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima) 

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna (e-materijali, predavanje, radionice, vježbe, diploma, osvježenje/napitci u pauzama). 

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023            IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.) Ovo nije fiskalizirani račun.

SMJEŠTAJ: rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: Hotel Kristal, Ulica maršala Tita 139, telefon 051 710 444; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   051 710 304; 091 151 6738  (obavezno napomenuti: NAVO-seminar za tajnice). Cijene smještaja s PDV, račun plativ po predračunu: polupansion u dvokrevetnoj sobi iznosi 256,00 kn po osobi dnevno; polupansion u jednokrevetnoj sobi iznosi 368,00 kn po osobi dnevno. Odbitak za noćenje s doručkom iznosi 5,00 EUR. Soba s pogledom na more dodatna nadoplata 10 EUR. (Cijene u kunama po srednjem tečaju HNB na dan plaćanja). Boravišna pristojba 10,00 kuna po osobi i danu. Prijava: 4,00 kn po osobi jednokratno. Osiguranje 2,00 kn po osobi dnevno. Nakon zadnjeg roka rezervacije hotel se obvezuje potvrditi rezervaciju sukladno raspoloživim sobama. Uvjeti otkazivanja: 59-30 dana prije dolaska zaračunava se 50% ukupnih troškova; 29-5 dana – 70% ukupnih troškova; 4-0 dana – 100% ukupnih troškova. Dolazak u sobu od 14.00 sati, odlazak do 11.00 sati. Hotelski gosti imaju mogućnost neograničenog korištenja hotelskog bazena, fitnessa, saune i wi-fi. Parking 75 kn/dan.

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr. sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA SLANJE PRIJAVNICE I REZERVACIJU SMJEŠTAJA: 26. veljače 2020.

PRIJAVNICA


 

P O N U D A seminar 

ZNANJA I VJEŠTINE POTREBNE ZA UREDSKO POSLOVANJE 

Hotel Petka, Dubrovnik, 23.- 26. travnja 2020.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)

(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001) 

Teme:

  • ORGANIZACIJSKE VJEŠTINE POTREBNE ZA USPJEŠAN RAD (konkretna znanja, certifikati, vještine –u kojem ih kontekstu steći, kompetencije, trikovi)
  • ŠTO JE KRIZNA SITUACIJA NA POSLU I KAKO REAGIRATI (predvidivost i nepredvidivost, intenzitet događaja,  razvoj i reakcije na krizu, pritisci i kako se nositi s njima, pogreška, percepcija, emocije, stabilnost, akcija – hodogram, komuniciranje, pozitivne strane)
  • ŠTO NAS ČINI USPJEŠNIMA NA POSLU (cjeloživotno obrazovanje, pokretljivost, promjene zanimanja, pouzdanost, iskrenost i pošten odnos, pozitivan stav, osobna motivacija, racionalnost)
  • NAŠI SURADNICI I MI - INTROVERTI ILI EKSTROVERTI  (važnost i snaga tišine u današnjem svijetu ispunjenom bukom; koji ste tip; stvaranje pogodnog radnog okruženja za pojedini tip; doziranje aktivnosti; uloga IQ i EQ)
  • PROPISI U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima) 

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna (e-materijali, predavanje, radionice, vježbe, diploma, osvježenje/napitci u pauzama). 

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023            IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.) Ovo nije fiskalizirani račun.

SMJEŠTAJ: rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: Hotel Petka, Dubrovnik, Obala S. Radića 38, telefon 020 410 500, faks 020 410 127   e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   (obavezno napomenuti: NAVO-seminar za tajnice). Cijena sobe po osobi i danu: soba 1/1 je 450,00 kn,  soba ½  300,00 kn. Nadoplata za pansionsku večeru je 75,00 kuna po osobi i po danu. Nadoplata za ručak je 105,00 kuna po osobi i po danu. Boravišna pristojba 10,00 kuna po osobi i danu. U cijenu je uključen gratis bežični internet. Dolazak u sobu nakon 14.00 sati, odlazak najkasnije do 11.00 sati. Nakon zadnjeg roka rezervacije hotel se obvezuje potvrditi rezervaciju sukladno raspoloživim sobama. U slučaju otkazivanja rezervacija u roku 24 sata prije najavljenog dolaska ili eventualnog nedolaska gostiju za koje je rezervacija izvršena hotel zadržava pravo terećenja troškova otkaza rezervacije u punom iznosu kao da su gosti i koristili rezervirane usluge. Parking uz hotel. Hotel je udaljen 150 m od avionskog (autobusnog) terminala i 50 m od luke za obližnje otoke.

 

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA SLANJE PRIJAVNICE I REZERVACIJU SMJEŠTAJA: 01. veljače 2020.

PRIJAVNICA


P O N U D A seminar 

ZNANJA I VJEŠTINE POTREBNE ZA UREDSKO POSLOVANJE 

Hotel Eden, Rovinj, 04.- 07. svibnja 2020.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)

(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001) 

Teme:

  • ORGANIZACIJSKE VJEŠTINE POTREBNE ZA USPJEŠAN RAD (konkretna znanja, certifikati, vještine –u kojem ih kontekstu steći, kompetencije, trikovi)
  • ŠTO JE KRIZNA SITUACIJA NA POSLU I KAKO REAGIRATI (predvidivost i nepredvidivost, intenzitet događaja,  razvoj i reakcije na krizu, pritisci i kako se nositi s njima, pogreška, percepcija, emocije, stabilnost, akcija – hodogram, komuniciranje, pozitivne strane)
  • ŠTO NAS ČINI USPJEŠNIMA NA POSLU (cjeloživotno obrazovanje, pokretljivost, promjene zanimanja, pouzdanost, iskrenost i pošten odnos, pozitivan stav, osobna motivacija, racionalnost)
  • NAŠI SURADNICI I MI - INTROVERTI ILI EKSTROVERTI  (važnost i snaga tišine u današnjem svijetu ispunjenom bukom; koji ste tip; stvaranje pogodnog radnog okruženja za pojedini tip; doziranje aktivnosti; uloga IQ i EQ)
  • PROPISI U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima)

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna (e-materijali, predavanje, radionice, vježbe, diploma, osvježenje/napitci u pauzama).  Ovo nije fiskalizirani račun.

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023            IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.) Ovo nije fiskalizirani račun. 

SMJEŠTAJ – PAZITI NA REZERVACIJU preko https://www.maistra.com/hr  - prema uputi iz Maistra d.d.: za Hotel  Eden, Rovinj telefon 052 800 380;  e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   052 800 284

Na web stranicama Maistre kod bookiranja smještaja od 10.07.2019. možete pronaći PROMO CODE. Za termin koji smo dogovorili 04.05.-07.05.2020. učesnice/i seminara će unosom promo coda pod nazivom NAVO imati pravo na 10% popusta na cijene koje su aktualne u trenutku rezerviranja smještaja. Sobe će biti slobodne prema trenutnoj raspoloživosti. Sobe se mogu otkazati do 2 dana prije dolaska. 

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA SLANJE PRIJAVNICE : 02. travnja 2020.

 PRIJAVNICA


 

P O N U D A seminar 

ZNANJA I VJEŠTINE POTREBNE ZA UREDSKO POSLOVANJE

Hotel Waterman Svpetrvs Resort, Supetar/Brač, 14.- 17. svibnja 2020.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)

(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001) 

Teme:

  • ORGANIZACIJSKE VJEŠTINE POTREBNE ZA USPJEŠAN RAD (konkretna znanja, certifikati, vještine –u kojem ih kontekstu steći, kompetencije, trikovi)
  • ŠTO JE KRIZNA SITUACIJA NA POSLU I KAKO REAGIRATI (predvidivost i nepredvidivost, intenzitet događaja,  razvoj i reakcije na krizu, pritisci i kako se nositi s njima, pogreška, percepcija, emocije, stabilnost, akcija – hodogram, komuniciranje, pozitivne strane)
  • ŠTO NAS ČINI USPJEŠNIMA NA POSLU (cjeloživotno obrazovanje, pokretljivost, promjene zanimanja, pouzdanost, iskrenost i pošten odnos, pozitivan stav, osobna motivacija, racionalnost)
  • NAŠI SURADNICI I MI - INTROVERTI ILI EKSTROVERTI  (važnost i snaga tišine u današnjem svijetu ispunjenom bukom; koji ste tip; stvaranje pogodnog radnog okruženja za pojedini tip; doziranje aktivnosti; uloga IQ i EQ)
  • PROPISI U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima) 

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna (e-materijali, predavanje, radionice, vježbe, diploma, osvježenje/napitci u pauzama).  Ovo nije fiskalizirani račun.

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023            IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.) Ovo nije fiskalizirani račun. 

SMJEŠTAJ – rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: Svpetrvs Hoteli d.d., Put Vela Luke 4, Supetar/Brač, Anja Rendić; telefon 021 640 253; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (obavezno napomenuti: NAVO-seminar za tajnice).  Cijena polupansiona  iznosi  po osobi po danu za: dvokrevetnu sobu 34,00 EUR; dvokrevetna soba single use 58,00 EUR. Kupaonica sa tušem ili kadom, balkon ili terasa, sušilo za kosu, Sat TV, klima uređaj, sef (uz doplatu 10,00 HRK po danu), WiFi internet (gratis). Doplata za dodatni obrok ( ručak ili večera ) 12,00 EUR. Boravišna pristojba: 10,00 HRK po osobi i po danu. Parking  4,00 EUR po danu.

 

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA SLANJE PRIJAVNICE I PLAĆANJE SMJEŠTAJA: 15. veljače 2020.

PRIJAVNICA


 

P O N U D A seminar 

ZNANJA I VJEŠTINE POTREBNE ZA UREDSKO POSLOVANJE 

Hotel Valamar Koralj, Krk, 21.- 24. svibnja 2020. 

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)

(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001)

Teme:

  • ORGANIZACIJSKE VJEŠTINE POTREBNE ZA USPJEŠAN RAD (konkretna znanja, certifikati, vještine –u kojem ih kontekstu steći, kompetencije, trikovi)
  • ŠTO JE KRIZNA SITUACIJA NA POSLU I KAKO REAGIRATI (predvidivost i nepredvidivost, intenzitet događaja,  razvoj i reakcije na krizu, pritisci i kako se nositi s njima, pogreška, percepcija, emocije, stabilnost, akcija – hodogram, komuniciranje, pozitivne strane)
  • ŠTO NAS ČINI USPJEŠNIMA NA POSLU (cjeloživotno obrazovanje, pokretljivost, promjene zanimanja, pouzdanost, iskrenost i pošten odnos, pozitivan stav, osobna motivacija, racionalnost)
  • NAŠI SURADNICI I MI - INTROVERTI ILI EKSTROVERTI  (važnost i snaga tišine u današnjem svijetu ispunjenom bukom; koji ste tip; stvaranje pogodnog radnog okruženja za pojedini tip; doziranje aktivnosti; uloga IQ i EQ)
  • PROPISI U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postaupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima)

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna(e-materijali, predavanje, radionice, vježbe, diploma, osvježenje/napitci u pauzama).  Ovo nije fiskalizirani račun.

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023            IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.) Ovo nije fiskalizirani račun.

SMJEŠTAJ – rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: Valamar Riviera d.d., Stancija Kaligari 1, Poreč, Karolina Gojtan; telefon 052 408 205; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (obavezno napomenuti: NAVO-seminar za tajnice).  Cijena polupansiona (s večerom) iznosi  po osobi po danu za: dvokrevetnu sobu double use 250,00 kuna; dvokrevetna soba single use 375,00 kuna. U cijenu je uključen PDV, ekološka i boravišna pristojba. Odbitak za uslugu noćenje s doručkom 35,00 kuna dnevno. 

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA SLANJE PRIJAVNICE I PLAĆANJE SMJEŠTAJA : 20. tavnja 2020.

PRIJAVNICA


P O N U D A seminar 

ZNANJA I VJEŠTINE POTREBNE ZA UREDSKO POSLOVANJE 

Hotel Port 9 (bivši Bon Repos), Korčula, 28.- 31. svibnja 2020. 

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)

(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001)

Teme:

  • ORGANIZACIJSKE VJEŠTINE POTREBNE ZA USPJEŠAN RAD (konkretna znanja, certifikati, vještine –u kojem ih kontekstu steći, kompetencije, trikovi)
  • ŠTO JE KRIZNA SITUACIJA NA POSLU I KAKO REAGIRATI (predvidivost i nepredvidivost, intenzitet događaja,  razvoj i reakcije na krizu, pritisci i kako se nositi s njima, pogreška, percepcija, emocije, stabilnost, akcija – hodogram, komuniciranje, pozitivne strane)
  • ŠTO NAS ČINI USPJEŠNIMA NA POSLU (cjeloživotno obrazovanje, pokretljivost, promjene zanimanja, pouzdanost, iskrenost i pošten odnos, pozitivan stav, osobna motivacija, racionalnost)
  • NAŠI SURADNICI I MI - INTROVERTI ILI EKSTROVERTI  (važnost i snaga tišine u današnjem svijetu ispunjenom bukom; koji ste tip; stvaranje pogodnog radnog okruženja za pojedini tip; doziranje aktivnosti; uloga IQ i EQ)
  • PROPISI U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postaupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima)

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna(e-materijali, predavanje, radionice, vježbe, diploma, osvježenje/napitci u pauzama).  Ovo nije fiskalizirani račun.

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023            IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.) Ovo nije fiskalizirani račun.

SMJEŠTAJ: rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: HTP Korčula d.d., Šetalište F. Kršinića 104, Korčula, telefon 020 726 493, 095 562 8747; faks: 020 711 746; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Cijene smještaja po osobi i danu - noćenje/doručak: jednokrevetna soba 457,00 kn; dvokrevetna soba 292,00 kn. Boravišna pristojba po osobi i danu iznosi 8,00 kn. Nadoplata za večeru po osobi i danu iznosi 38,00 kn.

Nakon zadnjeg roka rezervacije hotel se obvezuje potvrditi rezervaciju sukladno raspoloživim sobama.   Prijava u hotel moguća je od 14:00 sati, a odjava je do 11:00 sati. 

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA SLANJE PRIJAVNICE I PLAĆANJE SMJEŠTAJA : 20. ožujka 2020.

 PRIJAVNICA


 

P O N U D A seminar 

ZNANJA I VJEŠTINE POTREBNE ZA UREDSKO POSLOVANJE 

Hotel Kristal, Opatija, 18.- 21. lipnja 2020.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)

(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001) 

Teme:

  • ORGANIZACIJSKE VJEŠTINE POTREBNE ZA USPJEŠAN RAD (konkretna znanja, certifikati, vještine –u kojem ih kontekstu steći, kompetencije, trikovi)
  • ŠTO JE KRIZNA SITUACIJA NA POSLU I KAKO REAGIRATI (predvidivost i nepredvidivost, intenzitet događaja,  razvoj i reakcije na krizu, pritisci i kako se nositi s njima, pogreška, percepcija, emocije, stabilnost, akcija – hodogram, komuniciranje, pozitivne strane)
  • ŠTO NAS ČINI USPJEŠNIMA NA POSLU (cjeloživotno obrazovanje, pokretljivost, promjene zanimanja, pouzdanost, iskrenost i pošten odnos, pozitivan stav, osobna motivacija, racionalnost)
  • NAŠI SURADNICI I MI - INTROVERTI ILI EKSTROVERTI  (važnost i snaga tišine u današnjem svijetu ispunjenom bukom; koji ste tip; stvaranje pogodnog radnog okruženja za pojedini tip; doziranje aktivnosti; uloga IQ i EQ)
  • PROPISI U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima) 

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna (e-materijali, predavanje, radionice, vježbe, diploma, osvježenje/napitci u pauzama).

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023            IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.) Ovo nije fiskalizirani račun. 

SMJEŠTAJ: rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: Hotel Kristal, Ulica maršala Tita 139, telefon 051 710 444; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   051 710 304; 091 151 6738  (obavezno napomenuti: NAVO-seminar za tajnice). Cijene smještaja s PDV, račun plativ po predračunu: polupansion u dvokrevetnoj sobi iznosi 376,00 kn po osobi dnevno; polupansion u jednokrevetnoj sobi iznosi 488,00 kn po osobi dnevno. Odbitak za noćenje s doručkom iznosi 5,00 EUR. Soba s pogledom na more dodatna nadoplata 10 EUR. (Cijene u kunama po srednjem tečaju HNB na dan plaćanja). Boravišna pristojba 10,00 kuna po osobi i danu. Prijava: 4,00 kn po osobi jednokratno. Osiguranje 2,00 kn po osobi dnevno. Nakon zadnjeg roka rezervacije hotel se obvezuje potvrditi rezervaciju sukladno raspoloživim sobama. Uvjeti otkazivanja: 59-30 dana prije dolaska zaračunava se 50% ukupnih troškova; 29-5 dana – 70% ukupnih troškova; 4-0 dana – 100% ukupnih troškova. Dolazak u sobu od 14.00 sati, odlazak do 11.00 sati. Hotelski gosti imaju mogućnost neograničenog korištenja hotelskog bazena, fitnessa, saune i wi-fi. Parking 75 kn/dan. 

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA SLANJE PRIJAVNICE I REZERVACIJU SMJEŠTAJA: 18. svibnja 2020.

PRIJAVNICA


 P O N U D A seminar

ORGANIZACIJA I POZITIVNO RAZMIŠLJANJE – PUT KA UGODNOM RADNOM OKRUŽENJU 

Hotel Aurora, Mali Lošinj, 03.- 06. rujna 2020.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)

(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001)

Teme:

  • PROBLEMI NA POSLU – U KOME I U ČEMU JE PROBLEM (znakovi, diplomatska komunikacija, uloga šefa, u kome i u čemu je problem; kontroliranje emocija; vrste ljudi koji izazivaju konflikte; metode i strategije kako neutralizirati izazivače konflikata; kako ostati pozitivan; mogući načini rješavanja problematičnih situacija i upravljanje konfliktima)
  • VAŽNOST OSOBNE ORGANIZACIJE RADA U UREDSKOM POSLOVANJU (realne činjenice – odnos posla i vremena; gospodarenje vremenom; osobni resursi; utjecaj i uloga IT)
  • ORGANIZACIJA UREDSKOG POSLOVANJA (tijek rada; vrste ureda; racionalno i neracionalno korištenje fizičkih dokumenata unutar organizacije, interna optimizacija poslovanja; otkriti „usko grlo“; uloga e-poslovanja – skeniranje – automatsko sortiranje – digitalizacija)
  • PRIVUCITE POZITIVNO U SVOJU RADNU OKOLINU (sreća ovisi o nama; načini razmišljanja; što je negativna strana pozitivnog razmišljanja; osvijestiti destruktivni obrazac; želje - ostvarenje; stavovi; odluke; utjecaj boja; zahvalnost) 
  • PROPISI I ČUVANJE DOKUMENATA U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima)

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna (e-materijali, predavanje, radionice, vježbe, diploma, osvježenje/napitci u pauzama).

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023            IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.) Ovo nije fiskalizirani račun.

SMJEŠTAJ – rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: Jadranka hoteli d.o.o., Dražica 1, Mali Lošinj; kontakt osoba: Barbara Zorović; telefon 051 661 106; mobitel 099 730 5689  e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   (obavezno napomenuti: NAVO-seminar za tajnice).  Cijena polupansiona (doručak/večera) iznosi  po osobi po danu za: jednokrevetna soba park, balkon 80,00 EUR; jednokrevetna soba morska strana, balkon 86,00 EUR; dvokrevetna soba park, balkon 60,00 EUR; dvokrevetna soba morska strana, balkon 66,00 EUR. Boravišna pristojba po osobi i po danu 10,00 kuna; prijava po osobi jednokratno15,00 kuna. U cijenu uključeno: polupansion buffet; welcome drink; Wi fi; parking; unutarnji bazen s grijanom morskom vodom; ogrtač i papuče u sobi; odjel sauna i relax zona prema raspoloživosti.. Dolazak od14:00 sati, odlazak do 11:00 sati. 

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA SLANJE PRIJAVNICE I REZERVACIJU SMJEŠTAJA: 10. svibnja 2020.

PRIJAVNICA


 

P O N U D A seminar 

ORGANIZACIJA I POZITIVNO RAZMIŠLJANJE – PUT KA UGODNOM RADNOM OKRUŽENJU 

Park boutique hotel,  Varaždin, 01.- 04. listopada 2020.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)

(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001) 

Teme:

  • PROBLEMI NA POSLU – U KOME I U ČEMU JE PROBLEM (znakovi, diplomatska komunikacija, uloga šefa, u kome i u čemu je problem; kontroliranje emocija; vrste ljudi koji izazivaju konflikte; metode i strategije kako neutralizirati izazivače konflikata; kako ostati pozitivan; mogući načini rješavanja problematičnih situacija i upravljanje konfliktima)
  • VAŽNOST OSOBNE ORGANIZACIJE RADA U UREDSKOM POSLOVANJU (realne činjenice – odnos posla i vremena; gospodarenje vremenom; osobni resursi; utjecaj i uloga IT)
  • ORGANIZACIJA UREDSKOG POSLOVANJA (tijek rada; vrste ureda; racionalno i neracionalno korištenje fizičkih dokumenata unutar organizacije, interna optimizacija poslovanja; otkriti „usko grlo“; uloga e-poslovanja – skeniranje – automatsko sortiranje – digitalizacija)
  • PRIVUCITE POZITIVNO U SVOJU RADNU OKOLINU (sreća ovisi o nama; načini razmišljanja; što je negativna strana pozitivnog razmišljanja; osvijestiti destruktivni obrazac; želje - ostvarenje; stavovi; odluke; utjecaj boja; zahvalnost) 
  • PROPISI I ČUVANJE DOKUMENATA U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima)

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna (e-materijali, predavanje, radionice, vježbe, diploma, osvježenje/napitci u pauzama).  Ovo nije fiskalizirani račun.

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023            IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.) Ovo nije fiskalizirani račun. 

SMJEŠTAJ – Park boutique hotel, Varaždin, J. Habdelića 6, telefon 042 420 300; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Kod rezervacije sobe obavezna je naznaka: NAVO SEMINAR. Sve sobe imaju: kreveti double ili twin; flat screen tv; besplatni WI-FI; mini bar i sef;  u kupaonici je kada, sušilo za kosu te kozmetički pribor. Piće se naplaćuje po potrošnji. Vrsta sobe (za Navo seminar popust 10%): RETRO/PARK single use - 1osoba - cijena po sobi i noćenje s doručkom 549,00 kuna; RETRO/PARK double use -2 osobe – cijena po sobi i noćenje s doručkom 729,00 kuna. PDV uključen u cijenu sobe. Plaća se i : boravišna pristojba i osiguranje 10,00 kuna po odrasloj osobi i noćenju (5,00 kuna za djecu od 12 g. do 18g.; bez doplate za djecu do 12 g.). Osiguranje 1,00 kuna obavezna je doplata po osobi i po noćenju. (2020.g. može doći do povećanja iznosa boravišne pristojbe). Nadoplata za pansionski ručak ili večeru : 100,00 kuna po obroku/osobi. Dolazak u sobu od 13:00 sati, odlazak do11:00 sati. Besplatan parking za goste je ispred hotela, ovisi o dostupnosti – ukoliko je zauzet nedaleko od hotela je podzemna garaža (5,00 kn po satu – preko noći jeftinije) plaća se na izlasku.

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA SLANJE PRIJAVNICE I REZERVACIJU SOBE: 01. lipnja 2020.

ROK ZA PLAĆANJE SOBE  : 10. lipnja 2020.

PRIJAVNICA


 

P O N U D A seminar

ORGANIZACIJA I POZITIVNO RAZMIŠLJANJE – PUT KA UGODNOM RADNOM OKRUŽENJU 

Hotel Eden, Rovinj, 11.- 14. listopada 2020.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)

(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001)

Teme:

  • PROBLEMI NA POSLU – U KOME I U ČEMU JE PROBLEM (znakovi, diplomatska komunikacija, uloga šefa, u kome i u čemu je problem; kontroliranje emocija; vrste ljudi koji izazivaju konflikte; metode i strategije kako neutralizirati izazivače konflikata; kako ostati pozitivan; mogući načini rješavanja problematičnih situacija i upravljanje konfliktima)
  • VAŽNOST OSOBNE ORGANIZACIJE RADA U UREDSKOM POSLOVANJU (realne činjenice – odnos posla i vremena; gospodarenje vremenom; osobni resursi; utjecaj i uloga IT)
  • ORGANIZACIJA UREDSKOG POSLOVANJA (tijek rada; vrste ureda; racionalno i neracionalno korištenje fizičkih dokumenata unutar organizacije, interna optimizacija poslovanja; otkriti „usko grlo“; uloga e-poslovanja – skeniranje – automatsko sortiranje – digitalizacija)
  • PRIVUCITE POZITIVNO U SVOJU RADNU OKOLINU (sreća ovisi o nama; načini razmišljanja; što je negativna strana pozitivnog razmišljanja; osvijestiti destruktivni obrazac; želje - ostvarenje; stavovi; odluke; utjecaj boja; zahvalnost) 
  • PROPISI I ČUVANJE DOKUMENATA U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima) 

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna (e-materijali, predavanje, radionice, vježbe, diploma, osvježenje/napitci u pauzama).  Ovo nije fiskalizirani račun.

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023            IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.) Ovo nije fiskalizirani račun. 

SMJEŠTAJ – PAZITI NA REZERVACIJU preko https://www.maistra.com/hr  - prema uputi iz Maistra d.d.: za Hotel  Eden, Rovinj telefon 052 800 380;  e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   052 800 284

Na web stranicama Maistre kod bookiranja smještaja od 10.07.2019. možete pronaći PROMO CODE. Za termin koji smo dogovorili 11.-14.10.2020. učesnice/i seminara će unosom promo coda pod nazivom NAVO imati pravo na 10% popusta na cijene koje su aktualne u trenutku rezerviranja smještaja. Sobe će biti slobodne prema trenutnoj raspoloživosti. Sobe se mogu otkazati do 2 dana prije dolaska. 

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA SLANJE PRIJAVNICE  : 10. rujna 2020.

PRIJAVNICA


 

P O N U D A seminar

ORGANIZACIJA I POZITIVNO RAZMIŠLJANJE – PUT KA UGODNOM RADNOM OKRUŽENJU 

Hotel Ambasador, Opatija, 12.- 15. studenoga 2020.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)

(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001)

Teme:

  • PROBLEMI NA POSLU – U KOME I U ČEMU JE PROBLEM (znakovi, diplomatska komunikacija, uloga šefa, u kome i u čemu je problem; kontroliranje emocija; vrste ljudi koji izazivaju konflikte; metode i strategije kako neutralizirati izazivače konflikata; kako ostati pozitivan; mogući načini rješavanja problematičnih situacija i upravljanje konfliktima)
  • VAŽNOST OSOBNE ORGANIZACIJE RADA U UREDSKOM POSLOVANJU (realne činjenice – odnos posla i vremena; gospodarenje vremenom; osobni resursi; utjecaj i uloga IT)
  • ORGANIZACIJA UREDSKOG POSLOVANJA (tijek rada; vrste ureda; racionalno i neracionalno korištenje fizičkih dokumenata unutar organizacije, interna optimizacija poslovanja; otkriti „usko grlo“; uloga e-poslovanja – skeniranje – automatsko sortiranje – digitalizacija)
  • PRIVUCITE POZITIVNO U SVOJU RADNU OKOLINU (sreća ovisi o nama; načini razmišljanja; što je negativna strana pozitivnog razmišljanja; osvijestiti destruktivni obrazac; želje - ostvarenje; stavovi; odluke; utjecaj boja; zahvalnost) 
  • PROPISI I ČUVANJE DOKUMENATA U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima)

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna (e-materijali, predavanje, radionice, vježbe, diploma, osvježenje/napitci u pauzama).

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023            IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.) Ovo nije fiskalizirani račun.

SMJEŠTAJ: rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: Hotel  Ambasador, Felixa Peršića 5, telefon 051 743 333; faks 743 444; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   051 710 304; 091 151 6738  (obavezno napomenuti: NAVO-seminar za tajnice).Cijene smještaja s PDV, račun plativ po predračunu: polupansion u dvokrevetnoj sobi iznosi 443,00 kn po osobi dnevno; polupansion u jednokrevetnoj sobi iznosi 556,00 kn po osobi dnevno. Odbitak za noćenje s doručkom iznosi 38,00 kn dnevno. Soba s pogledom na more dodatna nadoplata 10 eura. Boravišna pristojba 10,00 kuna po osobi i danu. Prijava: 4,00 kn po osobi jednokratno. Osiguranje 2,00 kn po osobi dnevno. Nakon zadnjeg roka rezervacije hotel se obvezuje potvrditi rezervaciju sukladno raspoloživim sobama. Uvjeti otkazivanja:59-30 dana prije dolaska zaračunava se 50% ukupnih troškova; 29-5 dana – 70% ukupnih troškova; 4-0 dana – 100% ukupnih troškova. Dolazak u sobu od 14.00 sati, odlazak do 11.00 sati. Hotelski gosti imaju mogućnost neograničenog korištenja hotelskog bazena, fitnessa, saune i wi-fi. Parking 75 kn/dan; garaža 90 kn/dan.

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr.sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA SLANJE PRIJAVNICE I REZERVACIJU SMJEŠTAJA: 12. listopada 2020.

PRIJAVNICA


 

P O N U D A seminar

ORGANIZACIJA I POZITIVNO RAZMIŠLJANJE – PUT KA UGODNOM RADNOM OKRUŽENJU 

Hotel Valamar Diamant, Poreč, 19.- 22. studenoga 2020.

intenzivni trening za menadžment uredskog poslovanja (poslovne tajnice/i, tajnice/i, stručne/i suradnice/i, asistenti/ce, administrativni djelatnici)

(vrijednost 20 bodova EC CARDS 2001)

Teme:

  • PROBLEMI NA POSLU – U KOME I U ČEMU JE PROBLEM (znakovi, diplomatska komunikacija, uloga šefa, u kome i u čemu je problem; kontroliranje emocija; vrste ljudi koji izazivaju konflikte; metode i strategije kako neutralizirati izazivače konflikata; kako ostati pozitivan; mogući načini rješavanja problematičnih situacija i upravljanje konfliktima)
  • VAŽNOST OSOBNE ORGANIZACIJE RADA U UREDSKOM POSLOVANJU (realne činjenice – odnos posla i vremena; gospodarenje vremenom; osobni resursi; utjecaj i uloga IT)
  • ORGANIZACIJA UREDSKOG POSLOVANJA (tijek rada; vrste ureda; racionalno i neracionalno korištenje fizičkih dokumenata unutar organizacije, interna optimizacija poslovanja; otkriti „usko grlo“; uloga e-poslovanja – skeniranje – automatsko sortiranje – digitalizacija)
  • PRIVUCITE POZITIVNO U SVOJU RADNU OKOLINU (sreća ovisi o nama; načini razmišljanja; što je negativna strana pozitivnog razmišljanja; osvijestiti destruktivni obrazac; želje - ostvarenje; stavovi; odluke; utjecaj boja; zahvalnost) 
  • PROPISI I ČUVANJE DOKUMENATA U UREDSKOM POSLOVANJU (temeljni pojmovi; elektronički zapis; upravljanje elektroničkim zapisima; osiguranje vjerodostojnosti, trajnosti i dostupnosti elektroničkog zapisa; standardi, primitak, otvaranje i pregled pošiljki; posebni postupci s primljenim pošiljkama; oznake; povezivanje i prijenos upisa; omot spisa; združivanje pismena; dijelovi neupravnog akta; pismohrana i čuvanje arhivskog gradiva; prostor i oprema; izlučivanje; rokovi čuvanja; arhivsko gradivo trajne vrijednosti; način i postupak predaje arhivskog gradiva arhivima)

NAČIN RADA: predavanje, radionice, vježbe. PREDAVAČICA: mr.sc. Branka Maurović

KOTIZACIJA: 1.300,00 + PDV 25% 325,00 = 1.625,00 kuna (e-materijali, predavanje, radionice, vježbe, diploma, osvježenje/napitci u pauzama).

uplata: NAVO d.o.o.      OIB 97708629023            IBAN:HR6423600001101673420

(U slučaju, obavezno pismenog, odjavljivanja prijave naplaćuje se: prije početka seminara za 9-7 dana 50% kotizacije, 6-3 dana 80% kotizacije, 2-1 dan i nedolazak na seminar 100% kotizacije. Organizator ima pravo zamjene predavača, zbog objektivnih okolnosti.) Ovo nije fiskalizirani račun. 

SMJEŠTAJ – rezervaciju i plaćanje izvršiti osobno kod: Valamar Riviera d.d., Stancija Kaligari 1, Poreč, Karolina Gojtan; telefon 052 408 205; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (obavezno napomenuti: NAVO-seminar za tajnice).  Cijena polupansiona (s večerom) iznosi  po osobi po danu za: dvokrevetnu sobu double use 295,00 kuna; dvokrevetna soba single use 395,00 kuna. U cijenu je uključen PDV i boravišna pristojba. Odbitak za uslugu noćenje s doručkom 35,00 kuna dnevno. Parkiralište za automobile naplaćuje se po cijeni od 23,00 kune dnevno. 

PUTOVANJE – osobno.                          Informacije: 098 716 262 – mr. sc. Branka Maurović.

 

ROK ZA SLANJE PRIJAVNICE I REZERVACIJU SMJEŠTAJA: 19. listopada 2020.

PRIJAVNICA